maandag 23 april 2012

Voorlopig uitstel... Artsen gaan nog verder in beraad!

Hoi allemaal,
Super bedankt weer voor alle lieve berichtjes en de kaartjes die binnen blijven komen!
We hebben genoten van een heerlijk zonnig weekend. En zijn o.a. een rondje langs de bollenvelden gaan maken! Dus we genieten gewoon van de simpele en heerlijke dingen van het leven!
Ik heb helaas nog geen nieuws.... Behalve dat de artsen mijn "case" zeer grondig bekijken en beoordelen. Dat is uiteraard wel prettig om te weten! Het VU cancer centre, werkt ook samen met het AMC en AVL. Mijn gynaecoloog (Dr. Tjiong) gaat morgen, mijn case ook nog in het AMC (waar ze ook praktijk houdt) bespreken. Morgenochtend moet ik nog een keer mijn tumormarker (CA125) laten prikken. Vrijdag krijg ik daarvan de uitslag en dan hoop ik weer meer van de besprekingen te horen. Pffff... je moet wel flexibel blijven in deze situtatie! In ieder geval is de chemo kuur dus voorlopig weer van de baan.
Wordt vervolgd....
Liefs,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Jacqueline Maerteb23 april 2012 om 19:02

    Fijn dat ze zo zorgvuldig zijn.
    Mijn duimen draaien continu rondjes voor je.

    Kus,

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mar,

    Leuke zonnige foto van jullie! Fijn dat jullie toch ook weer ff er uit zijn geweest!
    En wat blijft het spannend! Je bent een gevalletje apart, zullen we maar zeggen.
    Mijn duimen draaien mee!
    Dikke,kus, groet aan Cees,
    Liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto!!Mooi hè de bollenstreek:)
    Spannende dagen Mar.....ik duim ook mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marianne,

    Flexibel en geduldig moet je inderdaad wel zijn! Maar wat wel heel belangrijk is dat de verschillende artsen hun kennis met elkaar delen om te bepalen wat voor jou het allerbeste is!
    Goed te horen (of lezen) dat jij en Cees het zo lekker hebben gehad in het weekend! Heel leuke foto van jullie samen.
    Kuzz, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mar, het klinkt toch niet slechter maar wel beter. Emotionele 8-baan is het zeker. zoen Lé en Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marianne, het blijft inderdaad spannend. Ze nemen het allemaal in ieder geval heel serieus en willen het allerbeste voor je en dat is toch weer fijn. Wat een zonnige en mooie foto van jullie. Die was vast op zondag gemaakt, want toen was het nog best wel lekker weer. Ik hou je blog goed in de gaten zodat ik op de hoogte blijf en ik duim voor jullie xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Marian,

    Weer even bij lezen. Wel handig zo'n blog of hoe noem je dat?
    Ben blij dit beetje positieve nieuws te lezen. En zo te zien zijn jullie allebei Positifoos. Dus kan alleen maar positieve energie gaan stromen, Hahaha. Dikke Kus.

    Positieve Sannie :-))) Doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve Marianne, het blijft spannend................! Fijn dat jullie ondanks alles .
    zo van het weekend genoten hebben.
    liefs dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I keep my fingers crossed!

    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen