dinsdag 10 april 2012

Pasen 2012: Slaapkamer oppimpen...

Lieve allemaal,

Bedankt voor al jullie lieve en ontroerende reacties! Dat doet ons echt heel erg goed om te weten dat er zo wordt meegeleefd.
Vandaag voor het eerst van mijn leven op 2e Paasdag naar Ikea geweest.... ;-)! Weer eens iets anders dan Paaseieren zoeken, haha! We hebben een bed en 2 nachtkastjes, helaas waren de matrassen al op. Want we waren niet de enigen met dat idee!
Dankzij mijn zus en zwager werd het thuis afgeleverd en ook nog in elkaar gezet. 
Morgen nog wat laatste spulletjes decoreren en dan is het bijna klaar. Hopelijk zijn de matrassen binnenkort weer leverbaar en kan deze Prinses op de erwt er volledig van genieten!
Duik nu maar snel mijn bed in. Tot snel!

PS: Dankzij Leontine zien jullie een profielfoto met mijn nieuwe "coupage".


11 opmerkingen:

  1. Leuke foto..., Ongelooflijk wat jullie meemaken,nogmaals heel veel Kracht en Sterkte samen. Liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ben je toch een geweldig stoer wijffie zoveel positiviteit realiteit en kracht !!!!!!!

    Leontine heeft je je weer knap opgezet leuke foto.
    En met Pasen na Ikea ja dat is idd een dagje apart .

    Veel knuffels van ons drie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .......Oeps....Ja dan loop je ineens 2e Paasdag bij Ikea, maar ja wel een fijne aanschaf rijker Hoop dat rest ook snel weer leverbaar is, om dit "projectje" af te ronden. En Marianne jouw nieuwe look staat trouwens ook heel leuk. Hopelijk is het snel even beetje voorjaar voor jullie, nog even beetje bijtanken met zonne-energie ;-) Al klink je nog steeds zo vol energie..wat een kanjer ben je toch. Hou je haaks - grtjes van mij (en de mannen hier)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marianne,

    Fijn dat je een blog hebt aangemaakt om ons allemaal op de hoogte te houden. Sterkte met het onderzoek, ook weer geen pretje! Hopelijk geen nieuwe verrassingen! Goeie coupe trouwens, staat je goed!
    Sterkte meis, ik denk en duim heel hard voor je.
    Liefs,
    Karin t.O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wijffie, alles staat jou ook!!!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Mar,

    Je nieuwe coupe staat leuk!!!! Je ziet er mooi uit! Ik duim dat je dit de komende tijd mag behouden!
    Liefs maar weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super van je dat je een weblog gemaakt hebt. Wens je de komende tijd dan ook heel veeeel sterkte en zal ook voor jou duimen meid.
    Hoop dat de chemo's hun werk doen.

    Groetjes Toscana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je was mooi( ik heb nog een foto van je uit 1984, ik nam toen afscheid..
    je bent mooi en je blijft mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meiske, je bent prachtig. Wat voor coupe je ook hebt!
    Ik leef met je mee.
    Liefs, Marijke uit Ede

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marianne, wat een mooie lente coupe, staat je (natuurlijk!) hartstikke goed. Ik duim voor je en ik denk aan je en ik zal je goed volgen op je blog!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Samen sta je sterk!!!!! Knuffie Es xxx

    BeantwoordenVerwijderen