vrijdag 20 april 2012

Fijn weekend (de zon schijnt al)!

Bedankt weer voor alle lieve berichtjes, via mijn blog, facebook, mail, of de post! Dat is zo fijn om te ontvangen!

Ik geniet nu weer van de zon, die naar binnen schijnt heerlijk! Ik hoorde net van Cees dat het tot vlakbij Zandvoort, enorm geregend heeft! Wat fijn, dat het de kust niet bereikt heeft ;-)!
Straks ga ik even een rondje lopen, want ik probeer toch nog een beetje fit te blijven, hoewel het niets is vergeleken met mijn "oude" conditie!

Vanavond ga ik met Merel, Leontine, Sandra (is over uit Zwitserland) en Thomas een hapje eten! Gezellig, en fijn dat het nog even voor de chemo lukt!

Verder kijken Cees en ik samen uit naar een lekker weekend, waarin we van elkaar kunnen genieten! Want het wordt komende week nog lastig genoeg om de beslissing, over de mogelijke operatie, te nemen.  En als de plannig niet wijzigt, krijg ik woensdag mijn 1e chemo. 

Fijn weekend allemaal en Pluk de dag!

Liefs,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Lieve Marianne,

    Heel veel sterkte met het nemen van de beslissing!
    X Oda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne,

    Het was vanmorgen in Haarlem ook echt nat en in Velserbroek weer droog, heel apart!

    Sterkte volgende week met de behandeling en de beslissing. Jullie komen er vast uit met wat het beste voor je is. Probeer te genieten van jullie weekend en eet smakelijk vanavond!

    XXX Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Lieve Mar,

    Jullie ook een heel fijn weekend! Veel plezier vanavond en geniet maar even lekker van de leuke dingen van het leven. Zie je de rest volgende week wel weer....
    Dikke kus,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En lekker gegeten gisteren, lekker genieten hoor! Dat doe je goed, helaas geen zonnetje vandaag :( pluk de dag en zo is het! Hoop dat de chemo gaat werken en wens je daar veel sterkte mee! Geniet lekker van je weekend en met Cees ! X Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je vanmiddag lekker van het zonnetje genoten? Wel veel wind maar toch.....................,zon!
    Sterkte de komende week en zeker met de beslissing, denk aan jullie beiden!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Therese,

      Bedankt voor je berichtje en jullie leuke kaartje vanuit Ridderkerk!
      We hebben heerlijk van de zon genoten, lekker in de tuin gezeten en een wandeling over de boulevard gemaakt.

      Welterusten!

      Zodra ik wat heb gehoord, zet ik het weer op mijn blog!

      Liefs,
      Marianne
      XXX

      Verwijderen
  6. Hoi Marian
    Vorige week een berichtje geplaatst zonder mijn naam erbij te hebben gezet...leller handig maar goed als je het je zat af te vragen wie dit heeft geplaats was ik dat.
    Gelukkig dat je lekker hebt kunnen genieten van je weekend. Een beetje zon is altijd prettig.
    Heel veel sterkte deze week...
    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen