zondag 15 april 2012

Heerlijk zonnig weekend gehad!

Bedankt weer voor jullie medeleven allemaal! En ook voor alle kaartjes die ik via de post bezorgd krijg, erg leuk! Zaterdagmiddag zijn we naar n verjrdag geweest en hebben daarna lkkr bij Cees in de tuin gezeten. Vandaag, de gordijnroede opgehangen incl. gordijntjes in de slaapkamer. Dus het is nu klaar en erg gezellig geworden. Het nieuwe bed slaapt heerlijk, dus laat die kuur maar komen ;-). Vnvnd gaan we op tijd nr bed, want ik moet morgen vroeg de deur uit. Ik zal ook nog wel last vn spitsrijders hebben. Tot morgen maar weer! X

14 opmerkingen:

  1. Slaap lekker dan allebei! En veel succes morgen! Ik ga weer vreselijk voor je duimen!
    X,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai was ik weer even ik als computerrund lees nu je nieuwe stukje en mijn reactie staat dus bijhebt verkeerde maar ben blij dat je een zonnig weekeind hebt gehad en je bed heerlijk ligt geen gevoelige erwten dus erin ;) nogmaals veel succes !dikke knuffel van ons

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Liek,

      Ik vind het knap hoor voor een digi beet, dat het je toch gelukt is om te reageren! Bedankt en welterusten!
      XXX

      Verwijderen
  3. Dag lekker ding! Ik ben al helemaal gewend aan je korte 'coupe'! Ik vind het hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi schatje, wat leuk om ook van jou een reactie te lezen
      ;-)! Dikke knuffel! X

      Verwijderen
    2. Dat is zooo lief, Liefde overwint alllllllllleeeeees.Zet hem op vandaag. x Groetjes Sanne

      Verwijderen
  4. Ken jouw verhaal (als lotgenoot) van de Olijfsite. Schrikken, na zolange tijd toch een recidief. Ga heel hard voor je duimen en blijf je volgen op je webblog. Denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja we denken aan je hoor liefs van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marianne,
    Ik zal voor je duimen de 18e.
    Liefs Oda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zonnige foto, sterkte voor vandaag, liefs en een dikke kusTheresexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. John en Lizette16 april 2012 om 16:15

    hej lieve Marianne en Cees,

    veel succes vandaag.. we denken aan jullie!
    we keep our fingers crossed

    kus x John en Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto! Fijn dat jullie "nestje" klaar is ;-)
    Geniet lekker van de zonnige momenten! Hou mn duimen draaiend....

    Liefs en dikke kus Es xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke en weer vrolijke foto. Wat fotografeer jij toch goed. PS staat leuk toch hoor deze korte look. Fijn om al jouw blog en reacties van jouw kennissen te lezen (en Cees natuurlijk) Super !

    BeantwoordenVerwijderen