woensdag 23 april 2014

Operatie staat gepland voor 1 mei 2014!


Lieve allemaal,

Wat een bijzondere avond was het gisteravond! Windstil aan zee... dat maak je niet vaak mee! De vlaggen hingen allemaal doodstil langs de vlaggenstokken en de zee leek wel een meer...! Wat voel je je dan bevoorrecht dat je met je geliefde na het eten, lekker een wandeling kan maken en een "bakkie" drinkt aan zee met je voeten in het zand!

Gisteren heb ik zelf het VU gebeld, omdat ik nog steeds niet had gehoord, wanneer ik geopereerd zou worden en dat is knap lastig afspreken, als je weet dat je zeer binnenkort het ziekenhuis in gaat! De afdeling opname planning was in verband met de Paasdagen 4 dagen gesloten geweest, dus er was nog geen gelegenheid geweest om me te bellen. Mijn naam was meteen bekend, want de gynaecoloog was donderdag bij de afdeling planning langs geweest om mij op de spoedlijst te zetten! Ik weet nu, dat ik volgende week, 30 april word opgenomen en de dag er na word geopereerd. Ik krijg nog te horen hoe laat en waar ik me precies moet melden.

Ik kan dus zelf morgen mijn auto morgen wegbrengen voor de APK keuring. Dan ga ik meteen mijn (ex) collega's opzoeken, terwijl de auto wordt nagekeken! Ik kijk er al naar uit om iedereen weer eens te zien!
Ik vind het ook leuk, dat ik zaterdag de eerste Koningsdag mee kan maken! Ik ga eerst naar de tv kijken om te zien hoe onze Alex en Maxima het doen en hoe ze eruit zien! Misschien vinden jullie dat "mutsig", maar ik hou d'r van ;-)! 

Blijf allemaal vooral voor me duimen, dat de operatie helemaal goed en volgens plan verloopt!
Zodra ik weer enigszins in staat ben om te schrijven, zal ik jullie laten weten hoe de operatie is verlopen.

Ik wens iedereen een gezellige en zonnige Koningsdag en alle lotgenoten vooral veel sterkte in de strijd!


Lieve groeten,

Marianne

6 opmerkingen:

  1. Veel sterkte en geniet nog van je weekje thuis. Peper de dokters maar goed in dat wij nog heel lang je blog willen lezen en dat ze super hun best moeten doen.
    Mama heeft haar tweede chemo achter de rug en man wat is dat een vies spel. Ik snap dat je zo lang mogelijk wacht om daar terug mee te beginnen.
    Toi toi toi. Ik duim voor je.
    Gr sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sarah! Heel veel sterkte met je moeder! Wens haar namens mij ook het allerbeste!

    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne! Normaliter lees ik dit soort blogs allemaal niet; toevallig kom ik op die van jou ;) Ik herken mijzelf in jouw verhaal, weet niet of je er meer van wil weten ( bij mij nu 19 jaar geleden) maar je mag mij altijd mailen. ik geef even een mailadres op, wat bijna nooit wordt gebruikt; wil je meer weten, stuur ik je via dat mailadres een berichtje met mijn persoonlijke email. (lilianfred@hotmail.com) Go for it girl!

      Verwijderen
  3. Ha Marianne. Fijn dat je niet lang hoeft te wachten op de operatie. Hoe eerder hoe beter. Ik ben het helemaal eens met de opmerking van Sarah: maak het de dokters maar goed duidelijk dat we je nog lang en gezond bij ons willen houden! Ik zal aan je denken en op 1 mei even een kaarsje aansteken. Baat het niet... schaden doet het ook niet, toch? Liefs en veel sterkte, ook voor Cees. Marijke op de Veluwe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marianne, ik ken jou niet en jij kent mij niet maar bij toeval kwam ik een tijdje geleden op je blog en was onder de indruk van je verhaal en je ongelooflijke positiviteit. Wat ben jij een dapper mens! Ik neem mijn petje voor je af en wil je dan ook heel erg veel sterkte toewensen voor de operatie morgen en ik hoop dat dat alles goed gaat! Groetjes van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes morgen!!! Ik zal aan je denken.
    Een stille meelezer :-))))

    BeantwoordenVerwijderen