maandag 14 mei 2012

Kies is eruit getrokken!

Lieve allemaal,

Mijn kies is er uit! De verdoving aan de binnenkant van mn kies (ik denk minstens 8x geprikt), was erg pijnlijk!  Het trekken deed door de verdoving geen pijn, maar t getrek en gekraak voelde en klonk afschuwelijk! Na t hechten, moest ik 30min op een gaasje bijten, zodat t bloed in t gat kon stollen.... Ik heb me verder rustig gehouden en pijnstillers geslikt. Vanmiddag heb ik n drink yoghurt genomen en ga zo n gepureerd courgettesoepje eten, want kauwen is natuurlijk nog geen optie ;-).  Hopelijk gaat t morgen iets beter. Over een maand moet ik terug komen en worden er foto,s vn mn kaak gemaakt, om straks t gat weer te kunnen opvullen.

Dan lig ik nog liever in de claustrofobische tunnel vn de MRI scanner, met de gigantisch harde geluiden, die erbij horen, in mn oor! Ze hebben overigens (op mijn aanraden) geen contrast vloeistof toegediend. Ik hoop dat ik morgen de uitslag krijg. Zo niet, dan zou ik uiterlijk woensdag gebeld worden.

We hebben verder n lekker Moederdag weekend gehad. Zaterdag bij mn schoonmoeder gegeten en gisteren, ondanks de harde wind, op t strand geluncht met mn moeder (en paps en Cees). Het was gezellig!

Zodra er nieuws is, horen jullie van me!
Fijne avond!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten