maandag 3 maart 2014

Tumormarker gestegen van 115 naar 163!

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en het meeleven!

We zijn gisteravond thuis gekomen van een heerlijke wintersport vakantie! We hebben iedere dag zon gehad en de sneeuw condities waren prima! Dat in combinatie met 32 gezellige mensen, maakte het een top vakantie!

We zijn vandaag wel weer flink in de realiteit van het echte leven terecht gekomen.... Mn marker is weer flink gestegen. Ik voel ook steeds vaker pijn, steken etc in mn lijf, maar vind het nog steeds goed hanteerbaar.
Ik wacht nu op een oproep (binnen 2 weken) voor een petscan. Of ik dan  z.s.m. met chemo zou moeten (ik mag uiteraard zelf beslissen) beginnen, is afhankelijk van de uitslag van de scan, dus dat wachten we nu maar af.

Na het VU, zijn we bij mijn beneden buurvrouw langsgereden in het ziekenhuis in Hoofddorp. Zij is vrijdag opgenomen, toen wij nog in Oostenrijk waren. Ze had weer ondraaglijke pijn en zat onder de blauwe plekken! Het ging vandaag gelukkig weer iets beter met haar.

Zodra ik weer nieuws heb, zal ik het melden.

Pluk in ieder geval de dag!
En alle lotgenoten wens ik veel sterkte in de strijd!

Liefs,
Marianne

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Ik ben je blog sinds kort mee aan het volgen. Ik heb een beetje nood aan goed nieuws ivm eierstokkanker daar mijn moeder juist deze diagnose heeft gekregen. In mijn zoektocht op het web kwam ik jouw blog tegen.
    Spijtig dat je tumormarkers weer gestegen zijn, maar ik prijs je kracht hoe je dit opneemt.
    Ik word een vaste lezer van je blog dus schrijven maar zou ik zeggen. :)

    Lieve groetjes, sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah,

    Sterkte met je moeder, Sarah!

    Ik krijg morgen de petscan en volgende week de uitslag.... Dus afwachten maar weer!

    Lieve groetjes terug,
    Marianne



    BeantwoordenVerwijderen