vrijdag 10 juni 2022

Wéér uitstel gehad! Tweede Pinksterdag niet kunnen her starten i.v.m. heftige verkoudheid! Herstart maandag 13 juni!

 Lieve allemaal,


Lief dat iedereen heel erg met mij (ons) meeleeft! Ik krijg veel vragen hoe het nu gaat met de halve dosering.... Ik kon het niet opbrengen om eerder te schrijven. 

Never a dull moment bij ons! Ik werd woensdag 1 juni verkouden. Ik heb wel vaker dat het water dan heel erg mijn neus uitloopt... , maar dit keer heb ik écht een infectie op mijn bronchiën en in mijn hoofd! Ik blaf als een zeehond en blijf hoesten en snotteren. Ik heb bijna een week rechtop moeten slapen, maar kan nu gelukkig weer op 1 kussen liggen en ook weer op mijn zij. Ik heb 2x een corona test gedaan. Ik heb gelukkig geen corona.

Ik heb de research verpleegkundige gebeld om te vragen of het wel slim was om Tweede Pinksterdag (6 juni) te her starten. I.o.m. oncoloog besloten om dat nog niet te doen. 

Vandaag vrijdag 10 juni moest ik weer bellen om te laten weten hoe het met me gaat. Het gaat  langzaam beter maar het gehoest en gesnotter is nog niet weg. Ik voel me nog niet 100 %.  

Ik heb afgesproken om maandag a.s. 13 juni te starten met de halve dosering! Want we willen het ook niet te lang door blijven schuiven! Hopelijk valt het mee met de bijwerkingen. Ik heb afgesproken om bij iedere bijwerking die ik krijg te bellen. Als uiteindelijk de bijwerkingen wéér té heftig zijn, dan wordt daarmee de deelname aan deze studie beëindigd. Dus duim maar héél hard voor ons dat het vol te houden is om een goede meting te kunnen doen. En dan hopelijk met goed resultaat!!

Het wonderlijke is wel dat het ascites vocht nog niet heel erg is toegenomen. Zouden die 2 weken pillen slikken, effect hebben gegeven? Geen idee....?? Maar ik ben daar wel blij mee. 

Wordt dus weer vervolgd!

Fijn weekend! Carpe Diem!

Lieve groetjes,

Marianne

Genieten van prachtige pioenrozen die ik kreeg
van mijn schatje!!



1 opmerking:

  1. Lieve Marianne, heb net alles gelezen vanaf april en ben diep onder de indruk van jouw veerkracht. Doordat er lange tijd niets op je blog stond, wat ik heel goed begrijp, had ik al een tijdje niet meer gekeken en nu dus ineens weer een hele reeks aan onderzoeken en behandelingen.
    We duimen voor je en hopen dat deze behandeling aanslaat.
    Ook van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon dat is een prachtig cadeau.
    Lieverd we denken aan je ❤️🙏

    BeantwoordenVerwijderen