donderdag 23 april 2020

Wat een lieve leuke verrassing....,van mijn nichtje!!

Lieve allemaal,

Ziek zijn, is natuurlijk niet leuk.... En nu is het nog lastiger met een levensgevaarlijk rondwarend virus....!!!

Maar, tóch heeft het ook leuke kanten!! Van de week kwam mijn nichtje Nicky, met haar vriend Onno, onverwachts langs! Ze legde een prachtig boeket bloemen voor de deur én een plastic tasje. Ik zag ze toevallig voorbijlopen, dus deed uiteraard de deur open! Zij namen meteen een paar stappen naar achteren en zo hebben we nog een hele tijd met elkaar kunnen praten. Het was leuk en gezellig om ze weer te zien, maar het blijft heel raar om zo op afstand te moeten blijven en elkaar niet even te kunnen knuffelen....! Ik mocht pas in de plastic tas kijken, als ik weer binnen was.... Wat denk je? Mijn nichtje had een oproep gedaan op bokt.nl, dat is een forum voor paarden liefhebbers. Mijn nichtje is ook fervent paarden liefhebster en -rijdster! Ik kreeg een hele stapel kaarten van lieve meiden, die mij helemaal niet kennen en me het allerbeste en sterkte wensen! Ik vind het zó bijzonder! Sowieso van Nicky om dat te bedenken, en ook van die meiden om de moeite te nemen! Via deze weg, wil ik jullie daar heel erg voor bedanken! Echt heel erg lief!


Al die aandacht via Whats app, telefoontjes, kaarten en bloemen van iedereen is sowieso heel erg lief en dat doet ons heel erg goed. Bedankt allemaal!

Ik zit nu weer precies tussen de kuren in en daardoor gelukkig weer in mijn beste weken! Ik heb weer energie om te wandelen, af en toe een online sportlesje te volgen en in huis en de tuin te "rommelen"! En natuurlijk is het ook genieten om met dit weer gewoon lekker in de tuin te zitten!

De eerste week na kuur 2, was weer een drama.... ! Ik was vreselijk gammel en misselijk. En als ik geen eten weg krijg, dan knap ik ook niet erg op.... Maar na een dag of  7 werd dat gelukkig weer iets beter. Zodra ik maar weer goed kan eten, dan komt het weer goed!

De thuiszorg is intussen ook 2 keer geweest om mijn Picclijn door te spoelen en opnieuw te verbinden! Dat gaat allemaal prima! Ze komen dat 1x per week doen.

De volgende kuur is 6 mei. De dag ervoor heb ik een telefonisch consult met mijn oncoloog.

Voorlopig geniet ik van deze heerlijke zonnige dagen! En de gezelligheid van Cees die thuis werkt. Gelukkig heeft hij af en toe tijd om even een bakkie met me te doen of samen te lunchen!

Maak er het beste van in deze bizarre tijden en Pluk de Dag!!

Veel liefs,
Marianne

 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je zo door onze kaartjes verrast bent! Dat was de bedoeling van Nicky denk ik ook! Het was voor ons een kleine moeite en natuurlijk wilde ik even de moeite doen om jou een kaartje te bezorgen. Je hebt een geweldige nicht die dat op bokt plaatste!

    Heel veel sterkte in alles! Hou je taai!!

    BeantwoordenVerwijderen