dinsdag 27 juni 2017

Nog een paar weken.... Dan heb ik weer uitslag van een PETscan!

Hoi allemaal,


Na de laatste controle, heb ik mijn blog niet meer bijgewerkt. Ik heb, wat mijn gezondheid betreft, ook niet zoveel nieuws te melden.
Ik voel me naar omstandigheden nog steeds goed. Zo lang ik afspraken doseer en niet teveel hooi op mijn vork neem, gaat het prima! Soms wat steken in mijn buik, maar allemaal te hanteren en niets vergeleken met de klachten van veel lotgenoten!

Geestelijk is vaak wel een ander ding.... De PETscan is namelijk weer in aantocht (3 juli a.s.) en we krijgen half juli weer de uitslag van mijn oncoloog, daardoor word ik altijd wat nerveuzer.... In de 3 maanden dat ik geen controle heb, kan ik het, ondanks dat het altijd in mijn hoofd zit, redelijk opzij zetten! Maar het ontneemt me niet van mijn gave om toch, of misschien wel JUIST, heel erg van het leven te genieten!
Vooruitplannen blijft wel lastig... We wachten bijvoorbeeld met het plannen van de volgende vakantie, tot de uitslag van de PETscan weer bekend is. Dan krijgen we namelijk te horen, hoe ik er voor sta en of er eventueel ingegrepen moet worden.... En zo ja, hoe?

Over vakantie gesproken; In mei zijn we 10 dagen naar Portugal (Tavira) geweest! Het was heerlijk! Niet te heet, gemiddeld 24 graden en heerlijk rustig! We hebben enorm genoten van het heerlijke eten, het strand, een beetje met de auto toeren, wandelen etc. Die momenten, zouden eeuwig mogen duren!!
Maar helaas..., de VUT regeling is afgeschaft, dus mijn lieve Cees, moet nog heel lang door buffelen....


Bij thuiskomst, was het nog steeds heerlijk weer, dus we hebben ook nog op "ons" Zandvoortse strand volop kunnen genieten! Sowieso de laatste weken, valt er wat het weer betreft, niets te klagen! Ik ben nog nooit voordat de zomer begon, zo vaak naar het strand geweest! Daar kan ik enorm van genieten en helemaal tot rust komen!

Half juli zal ik de uitslag van de PETscan met jullie delen! Wordt dus weer vervolgd....

Lieve groetjes,

Marianne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten