maandag 13 augustus 2012

Vandaag weer bloed laten prikken...

Lieve allemaal,

Vandaag ben ik weer naar het VUmc geweest om bloed te laten prikken. Volgende week maandag heb ik dan weer een afspraak met de oncoloog en krijg ik de uitslag (van m,n tumormarker CA.125) te horen.

Verder gaat het (naar omstandigheden) goed. De medicijnen helpen tegen de pijn en ik heb geaccepteerd dat ik minder energie heb. Ik ben al blij, als ik gewoon weer lekker een stukje kan fietsen en/of wandelen zonder al te veel pijn!

Ik heb ook weer genoten van een heerlijk zonnig weekend, met mijn geliefde! En we kijken uit, naar onze vakantie over 3 weken!

Wordt volgende week dus vervolgd! Duim maar voor me, dat de tumormarker nog een hele tijd stabiel blijft ;-)!

Liefs,
Marianne


PS: Bedankt weer voor alle lieve berichtjes en kaarten!

3 opmerkingen:

  1. Dag marianne en cees,

    Wat een goed vooruitzicht VACANTIE. Ik hoop dat alles meewerkt en ga weer duimen.
    liefs van Fie W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne,

    Wat heerlijk, vakantie! Waar gaan jullie naar toe? En natuurlijk gaan we met zijn allen duimen! Geniet hier ook nog maar even van het mooie weer, want het wordt dit weekend weer heerlijk warm (als we de berichten mogen geloven hoor, don't shoot the messenger;-D)

    Groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi....Sluit me bij Nancy en Fie aan....Ook wij gaan vanuit hier vandaan duimen hoor!! En op naar de vakantie samen Heerlijk vooruitzicht voor jullie!

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen