donderdag 28 april 2022

Soms is er ook goed nieuws.... Ik ben Oma geworden!!!



Lieve mensen,

Ik wil dit goede nieuws ook héél graag met jullie delen!

Cees en ik zijn Opa en Oma geworden! Vlak vóór Koningsdag dus 26 april! 

Jaxx (Engelse uitspraak) is een prachtige, gezonde én beeldige baby! Maar dat zeggen denk ik alle ouders en opa's en oma's. Haha!

We zijn trots op onze zoon Remy. en schoondochter Iris. Ze heeft het fantastisch en snel gedaan! Ze doen het als mama en papa ook heel erg liefdevol en goed samen. Prachtig om te zien.

Gisteren op Koningsdag hebben we hem kunnen bewonderen en vast kunnen houden! Heerlijk! 

Voor mij is het extra bijzonder, omdat ik toen ik Cees leerde kennen in 2010, ik twee bonus zoons kreeg van 17 en 19 jaar. 

Zoals ik eerder in mijn blog heb geschreven was 60 jaar worden voor mij al iets héél bijzonders, omdat ik niet verwacht had ooit die leeftijd te halen...

Maar nu ben ik ook nog Bonus Oma geworden! Dat is het grootste cadeau!

Wij zijn met de hele familie in de Wolken!

Lieve groetjes,


Marianne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten