dinsdag 30 september 2014

Heerlijke vakantie gehad op Kreta!



Bedankt allemaal weer voor jullie lieve berichtjes!
Fijn om te weten, dat ik voor lotgenoten een voorbeeld kan zijn, omdat er soms medische wonderen mogelijk zijn!

Wij zijn vorige week thuis gekomen van twee heerlijke weken vakantie op Kreta! We hebben genoten! Vorig jaar hebben we die vakantie na 4 dagen moeten afbreken, omdat mijn moeder in kritieke toestand op de IC werd opgenomen. Nu hebben we, weer op dezelfde locatie, enorm genoten van de lieve, gastvrije mensen, het heerlijke eten, de prachtige natuur, het mooie weer en uiteraard van ELKAAR! Het voelde als een warm bad! Eindelijk konden we alle spanningen achter ons laten en hoefden we helemaal niets, heerlijk!



Wij zijn ook begonnen met de voorbereidingen voor het verkopen van onze woningen... Ook weer spannend, maar dan op een heel ander vlak! Het is leuk om straks samen iets nieuws op te kunnen bouwen. Vooral omdat we weer een toekomst hebben samen!

Cees is gisteren weer begonnen met werk en ik heb gisteren weer bloed laten prikken. Dus het geregelde leven begint weer. Ik heb 6 oktober a.s. een afspraak bij de gynaecoloog voor de uitslag. Ik verwacht een goede uitslag, want ik voel me goed. Maar uiteraard, laat ik weten hoe de uitslag is!

Ik wens alle lotgenoten weer veel sterkte in de strijd!

Lieve groeten,

Marianne





2 opmerkingen:

  1. Hoi marianne,
    Eerste controle is gepasseerd voor mijn moeder en alles super. Haar tumormarkers waren terug gedaald naar 7! Zo laag zijn ze nog nooit geweest. Ook op de scan was niets te zien. Ik weet, we staan nog voor een lange weg, maar de opluchting die ik voelde toen de dokter zei dat deze controle super gepasseerd is, daar teer ik weer even op tot de volgende controle. Groetjes sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah,

    Wat fijn dat de controle van je moeder goed nieuws heeft opgeleverd! Dan is het niet voor niets geweest! Natuurlijk blijft het voorlopig spannend, maar deze uitslag is in ieder geval een felicitatie waard! Genieten jullie vooral van iedere dag!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen