maandag 5 mei 2014

Operatie is meer dan geslaagd!

Lieve allemaal,
Bedankt voor al het duimen draaien, branden van kaarsjes, gebeden etc. Het goede nieuws is, dat het heeft geholpen!!!
Cees heeft na de operatie mijn gynaecoloog gesproken en het was verrassend goed nieuws, want hij heeft ALLES kunnen weghalen! Dus ook alle lymfeklieren langs de holle- en buik slagader! Dat had hij zelf ook niet verwacht. Hij gaf me onder voorbehoud er nog wel 10 of 15 jaar bij!!! Cees heeft staan springen van blijdschap! Ik heb mijn gynaecoloog nog niet gezien. Hopelijk zie en spreek ik hem vandaag!
Ik zal later nog een verslag schrijven hoe het ging, want het was weer niet zonder slag of stoot...
Ik lig nu namelijk nog steeds aan een infuus en die zit in mijn rechter elleboog plooi, waardoor ik mijn arm niet goed kan buigen en ik ben rechts. Dus schrijven gaat lastig. Ik lig ook nog aan de pijnstilling via een slangetje in mijn rug (epiduraal) en een katheter.
Hopelijk kan dat er vandaag allemaal uit, zodat ik weer voorzichtig een paar stappen kan zetten buiten mijn bed!
Voor lotgenoten (of kinderen ervan), zou ik willen zeggen: houd, ondanks de slechte prognoses,moed! Jij kunt ook 1 van die uitzonderingen zijn!
Veel liefs vanuit het VU mc
Xxx

12 opmerkingen:

  1. ik lees al een poos mee hier (ben collega van Cees) , heel fijn dat het goed gegaan is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantatise uitsleg Marianne we zijn zo blij voor jouw en Cees liefs van ons alllen hier in Australia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig nieuws Marianne. En wat een fantastisch vooruitzicht dat je samen met je Cees lekker 'oud' kunt worden. Nu rustig aan herstellen en straks genieten van een onbezorgde toekomst. Veel liefs vanaf de Veluwe, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed nieuws. Kan me voorstellen dat Cees is gaan springen hihi zie het voor me.
    Geniet beide van dit vooruitzicht, en hopelijk voorlopig even geen zorgen.
    xxx Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Mar, wat een super nieuws! Ik ben zooooooo blij voor je en Cees natuurlijk! Als je niet uit kijkt ga je ons nog overleven en word je wel 100 jaar, ;-)! Goed en snel herstellen en dan lekker genieten van elkaar~Heel veel liefs en een dikke kus. Saskia Hoogland

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat geweldig voor jullie echt super blij!!! xxx
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Marianne, wat een ontzettend goed nieuws!!! Wat zullen jullie blij zijn met dit grote cadeau. Na alles wat je hebt meegemaakt kan je geen beter nieuws ontvangen dan dit!
    Ga snel herstellen en genieten van het leven met Cees en alle dierbare om je heen.
    Zal je bij Sanoma niet meer tegenkomen, ook ik ben boventallig verklaard maar lees je blog en blijf op de hoogte van je herstel. Liefs Nancy Fabel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt allemaal voor jullie berichtjes! Vervelend Nancy, dat jij er ook uit moet. Succes en sterkte ermee!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne, Ik had het al van de meiden gehoord, maar had nu de rust om het blog te lezen. Wat een goed nieuws! Geweldig vind ik het voor jullie SUPER! xx Oda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo marianne.
    Letterlijk en figuurlijk ben je een uniek mens, nog altijd een steun voor anderen en genieten van de mooie momenten die er ook zijn.
    En nu met de zomer in het vooruitzicht......Ik gun het jullie van harte. XX Fie W.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Marianne, wat een GEWELDIG nieuws is dit! Ben superblij voor jullie beiden. Ik hoop op een voorspoedig herstel en dat jullie nog heeeeeeel lang van elkaar mogen genieten. En wij ook :-)! Liefs, Karin t.O.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Debby Oosterbaan21 mei 2014 om 19:12

    Lieve Marianne, wow wat een FANTASTISCH nieuws!!! Ben heel erg super blij voor jou en Cees! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en weer lekker naar huis mag. Geniet ervan lieve Marianne. Veel liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen