zondag 17 juni 2012

Heerlijk weekend gehad!

Lieve allemaal,

Wat n heerlijk relaxt weekend! Het begon zaterdag al goed. Er werd een grote doos bezorgd... Daar kwam een prachtig boeket pioenrozen uit! De mooiste die ik ooit heb gezien! Ik heb er al 10 foto,s van genomen en  wil er 1 met jullie delen! Ontzettend bedankt Steven en Christine! Van al mn collega,s krijg ik ook iedere 2 weken bloemen gestuurd, zo gezellig! Ik geniet er enorm van, bedankt!
Dan scheen ook de zon nog volop! We hebben er heerlijk van in de tuin genoten. Cees nam ook nog als verrassing een moorkop mee voor bij de koffie! Voor iedereen die zich afvraagt of ik nog wel kan genieten... JA dus!

Gelukkig gaat het ook eindelijk goed met mn lies! De dikte is enorm verminderd en het litteken ziet er veel rustiger uit. Daardoor loop ik al n stuk sneller. Vanavond neem ik de laatste antibiotica in, dus daar ben ik ook blij om.

Vanmorgen konden we weer in de tuin ontbijten, heerlijk! Vanmiddag zijn we naar mn ouders geweest voor Vaderdag. Voor het eerst sinds 2,5 week kon ik dus weer n stukje wandelen! Ondanks de pijn in mn buik, was het een lekker gevoel hoor! Mijn zus en zwager waren er ook en we hebben nog lekker gelachen!

Net hebben we samen met de jongens thuis gegeten. Ze waren hun vader niet vergeten... Paps kreeg een dinerbon cadeau! Handig, heb ik ook wat aan ;-)!

Nu mag ik lekker op de bank liggen en kijk dus terug op een heerlijk relaxt weekend!

Na de Petscan vn woensdag zal ik weer iets laten horen.
Fijne avond en tot snel!
Liefs,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Heeerlijk , Blij om te horen.
    Mooie pioen rozen zeg. En jij ook hoor!!!! :-)))
    Lekker fleurig.

    X Sanne doeiiiiiiii .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt weer een spannende week ... maar voorlopig kun je genieten ( en ik ook) van de prachtige pioenrozen. Nooit geweten dat je pioenrozen volop in de bloei kon kopen.
    Wat kan jij genieten van de mooie dingen die OOK langskomen.
    Dat is een grote steun bij het overleven van de moeilijke momenten. Houwen Zo!!
    Liefs Fie w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto! En dit boeket zou ik zelfs wel thuis willen ondanks dat ik anti-bloem ben, haha. Heel mooi :)
    Succes woensdag chickieee!

    Dikke kus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kleding helemaal in de juiste kleuren van deze mooie bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje Marianne, wat een mooie foto. En wat een prachtige bloemen, ik had ze op FB ook al bewonderd. Samen met jou een mooi plaatje, kan zo in Libelle of Margriet!! Ik duim voor je woensdag!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marijke Biesebroek18 juni 2012 om 22:43

    Fijn om je met zo'n grote grijns naast dat prachtige boeket te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej zonnesteaalrje! Lekker koffie gedronken op terrasje met Gien vandaag? Kusje voor jou x Simoon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige bloemen,kan me voorstellen dat je daar weer een beetje blij van word.
    Gelukkig kan je ook nog van het zonnetje, tuintje en natuurlijk van Cees (met dinerbon mmm) genieten. Pak wat je pakken kan en voor woensdag heel veel sterkte toi toi.
    Kus .

    BeantwoordenVerwijderen