maandag 7 januari 2019

Tumormarker CA125 weer iets gezakt: nu 357!

Lieve lotgenoten en andere lezers,

Allereerst nog de allerbeste wensen voor 2019!!!!

Eindelijk weer een berichtje van mij! Jeetje, wat vliegt de tijd!!


Het gaat heel erg goed met me! Zoals ik in de kop schrijf, is mijn tumormarker weer gezakt!! Ik ben intussen 15 kilo kwijt, wat er natuurlijk ook voor zorgt, dat ik me goed voel! Tijdens de Feestdagen heb ik af en toe wel gezondigd.... Dat is misschien de reden, dat mijn tumormarker dit keer niet zoveel gezakt is, als de laatste 2 keer, maar het feit blijft, dat het tóch weer gezakt is, zónder medicatie!!! Dus fantastisch nieuws! Ik hoop in de toekomst weer een keer onder de grens van 25 te komen....!

Ik blijf dus gezond eten (zonder toegevoegde suikers) en bewegen! Behalve 2x per week sporten (les voor 55+ en Essentrics), ben ik in oktober ook weer met Jazz dance begonnen! Dat heb ik vroeger ook gedaan en het is superleuk om te doen! Ik word er écht heel erg blij van!

Een week voor Kerst heb ik, samen met Cees, mijn 57e verjaardag gevierd! Ieder jaar is voor mij weer een bijzonder jaar! Vooral lotgenoten zullen dat gevoel herkennen!

De regelmaat keert nu weer terug....
We hebben gezellige Kerstdagen gehad. Eerste Kerstdag kwamen onze jongens Roeben en Remy, Cees zijn moeder en z'n broer met zijn vrouw en hun 2 zoons bij ons eten! Heerlijk om die traditie ieder jaar weer voort te zetten! Tweede Kerstdag kwam mijn zus met haar man bij ons brunchen! Dat was ook weer heel erg gezellig! Oud en nieuw, hebben we lekker samen doorgebracht! Het was al druk genoeg geweest met al die dagen, daarom vonden we het heerlijk om samen thuis te blijven!

In 2019 ben ik mijn 19e jaar, na diagnose eierstokkanker ingegaan! Dat had ik jaren geleden niet kunnen bedenken....
Wij blijven genieten van het leven en ván en met elkaar!!!

Carpe Diem!

Veel liefs, Marianne










1 opmerking:

  1. Mooie berichten - heerlijk nieuws weer!
    Samen weer een super mooi voorjaar & zomer toegewenst
    XXX - Groet José M

    BeantwoordenVerwijderen